آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

سید مجید بنی فاطمه - بهار عمر هر کسی جوونیه

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ق.ظ


زمینه روضه ای حضرت زهرا (س)

سید مجید بنی فاطمه

بهار عمر هر کسی جوونیه

 


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :



بهار عمر هر کسی جوونیه

جوونیه مادرمون خزونیه

خزونیه که روی اون نشونیه روی صورته

تو کوچه مادر و می کشوند و منم دق کردم

کسی نمی دونه چقدر هق هق کردم دق کردم

دستمو ول نکن مادر تا که با هم بریم خونه

دیدن دست لرزونت تن منو می لرزونه

 

ابر سیاه جلوی راهمون رو بست

گرد و غبار میون کوچمون نشست

شاخ گل کوچه مون از شاخه شکست وای از کوچمون

قول دادم نگم از اون کسی که منو پیرم کرد

نگم از اون کسی که زمین گیرم کرد پیرم کرد

چادر مادرم خاکی قد منم خمیده شد

به کی بگم خودم دیدم روی زمین کشیده شد

دستمو ول نکن مادر تا که با هم بریم خونه

دیدن دست لرزونت تن منو می لرزونه

 

رفته دیگه خونه ی آرزوم به باد

کنار من صدای مادر نمیاد

می تونه حتی اگه خودش بخواد با من راه بیاد

جون دادم کاشکی یه کم بزرگتر از حالا بودم

مادر و می زدن چرا تنها بودم ؟ جون دادم

تا خونه راه و گم کرده چرا چشاش نمی بینه

دو سه قدم که راه میره چرا رو خاکا میشینه

دستمو ول نکن مادر تا که با هم بریم خونه

دیدن دست لرزونت تن منو می لرزونه






**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 





 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی