آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

شور مناجاتی امام حسین (ع)

فاطمیه دوم 95

جواد مقدم

بوی حرم بوی حسین رو به حرم می کنم و روی حسین



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :


بوی حرم،بوی حسین
روبه حرم میکنم و روی حسین
موی حسین زندگی ام بسته به گیسوی حسین
نمازم به خدا سوی حسین
کعبه کجا و کرم کوی حسین
روی حسین قبله من درست ابروی حسین
ابروی حسین،روی حسین،ابروی حسین
اشک چشمام قطره قطره حسین میباره و داره عطر حسین
تو باد و بارون غصه فقط میخواهم باشم زیر چتر حسین
شکر خدا زیر سایتم
خدایی خوش به سعادتم...خدایی خوش به سعادتم



بای علم پای علم ایشالا هرسال اربعین باشیم حرم
پا به حرم بزاریم و بگیم حسین شاه کرم
حرم حرم به نیت رقیه میزنم قدم
یه نوکرم به عشق کربلای تو در به درم
من یه نوکرم پای علم در به درم
تو مثل من اونقدر داری حسین
اون قده خوب و بد داری حسین
هزار و صد بار گفتم و میگم هوام و حسین صد درصد داری حسین
اشک چشمام قطره قطره حسین میباره و داره عطر حسین
تو باد و بارون غصه فقط میخواهم باشم زیر چتر حسین
شکر خدا زیر سایتم
خدایی خوش به سعادتم...خدایی خوش به سعادتم



نگاه نگاه به این گدا به این گدای دردمند بی نوا
به دل دعا به سر هوا هوا هوای کربلا
چه کربلا کبوترها دارن تعلق به یک گنبد طلا
چه گنبدی که میبره دل از بهشت هم بخدا
گنبد طلا،صحن و سرا،خاک کربلااااااا
بهشت من تو چشماته حسین
صورت و قد و بالاته حسین
خاطرتو هرچی بخام کمه
وقتی خدا خاطر خاته حسین
اشک چشمام قطره قطره حسین میباره و داره عطر حسین
تو باد و بارون غصه فقط میخواهم باشم زیر چتر حسین
شکر خدا زیر سایتم
خدایی خوش به سعادتم...خدایی خوش به سعادتم



جانم حسین،جانم حسین،جانم حسین،جانم حسین
بای علم پای علم ایشالا هرسال اربعین باشیم حرم
پا به حرم بزاریم و بگیم حسین شاه کرم
حرم حرم به نیت رقیه میزنم قدم
یه نوکرم به عشق کربلای تو در به درم
من یه نوکرم پای علم در به درم
تو مثل من اونقدر داری حسین
اون قده خوب و بد داری حسین
هزار و صد بار گفتم و میگم هوام و حسین صد درصد داری حسین
بهشت من تو چشماته حسین
صورت و قد و بالاته حسین
خاطرتو هرچی بخام کمه
وقتی خدا خاطر خاته حسین
اشک چشمام قطره قطره حسین میباره و داره عطر حسین
تو باد و بارون غصه فقط میخواهم باشم زیر چتر حسین
شکر خدا زیر سایتم
خدایی خوش به سعادتم...خدایی خوش به سعادتم
جانم حسین،جانم حسین،جانم حسین،جانم حسین





**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی