آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

 


شور فوق العاده مناجاتی امام حسین(ع)

فاطمیه دوم 95

محمد اسداللهی

نماز که می خونم سرم رو ، رو مهر تربتت میزارم

 


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :


نماز که میخونم سرم رو ، رو مهر تربتت میزارم

همیشه توی جانمازم ، یه قطعه کربلاتو دارم

کربلا واسم امیده  بوی ِ خوبی هاتو میده

خوش به حال  اونکه دیده حرمارو

تا قلبم اسیره یاره دلتنگی ادامه داره

میبینم یه روز دوباره ، حرما رو

هواتو کردم  حسین ، دورت بگردم حسین

 

دستمو رو سرم گرفتم ، که آب از سرم گذشته

بدم ولی تموم عمرم ، یه گوشه از حرم گذشته

آقا از خودم کلافم ، خوب حس میکنم اضافم

حتی کردم اعترافم ، رو سیاهم

خیلی سابقم خرابه ، دنیام شهر زیر آبه

بی تو زندگیم عذابه ، بی پناهم

کربلا واسم امیده بوی خوبی هاتو میده

خوش به حال  اونکه دیده حرمارو

تا قلبم اسیره یاره دلتنگی ادامه داره

میبینم یه روز دوباره ، حرما رو

هواتو کردم  حسین ، دورت بگردم حسین

 

صدای گریه هامو گوش کن ، دارم یه حرفای نگفته

دنیا میخواد همیشه بین من و تو فاصله بیفته

باید دل را به حرم زد ، باید با دنیا به هم زد

با عشقت خدا رقم زد ، زندگیمو

من زندم به روضه گردی ، چون واسم دوای دردی

ممنونم احاطه کردی زندگیمو

کربلا واسم امیده بوی ِ خوبی هاتو میده

خوش به حال اونکه دیده حرمارو

تا قلبم اسیره یاره دلتنگی ادامه داره

میبینم یه روز دوباره ، حرما رو

هواتو کردم  حسین ، دورت بگردم حسین




**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی