آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

جواد مقدم - بی تو جهانم الف نداره

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ب.ظ

واحد مناجاتی با امام حسین (ع)

جواد مقدم

بی تو جهانم الف نداره



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :



بی تو جهانم الف نداره معلومه که جهنمه پر شراره

این دل تنگ آروم نداره عکس رو قاب سر به سر دلم می ذاره

نفس من بنده به یک نیمه نگاته

دلم یه یا کریم رو گنبد طلاته

دونه بپاش که روزی بردارم آقاجون

این کفترم دور و بر کبوتراته

دم تو مسیحایی، پادشه زیبایی

اگه تو نباشی گیره کارم

دلمو نگات زر کرد ، گدا به غمت سر کرد

تویی سلطان دل زارم

عشق منه سینه زنی ، حب الحسین اجننی

 

شهره تون آقا دنیا رو پر کرد ، نیمه نگاه تو بوده که حر رو حر کرد

به دست بی بی رقیه بوده ، که اسم نوکر و روی پیشونی مهر کرد

هر کی یه کم از نمک سفره تو خورده

دلشو از پیش تو هیچ جایی نبرده

بالا نشینی که به بازی و ریا نیست

آخه اونی که پیش تو زمین نخورده

دو تا چشو وا کردم ، حرم و نگاه کردم

منم دلم می خواست که باشم

با شما که مشکل نیست ، قسمته که بازم من

کفتر بوم امام رضا شم

عشق منه سینه زنی ، حب الحسین اجننی

 

کوه امیدی اجرمو می دی هر دفه اومدم می دونم منو دیدی

نعم الامیرم خیلی اسیرم کاشکی سر انجام تو حرم واسه ت بمیرم

منکه بی دعوت نمیام مهمونی روضه

مادرت امضامو زده جلد تو باشم

از شیر پاک مادر و نون حلاله

که می تونم یه عمری در بند تو باشم

دم تو زهیرم کرد ، عاقبت به خیرم کرد

این دم حیدری تو عشقه

بسه دیگه داغونم ، بطلب آقا جونم

شیش گوشه و ضریحتو عشقه

عشق منه سینه زنی ، حب الحسین اجننی

 




**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی