آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج محمود کریمی - من پسر خون خدا مهدی ام

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۱۵ ب.ظ


مناجات ناب امام زمان (عج)
حاج محمود کریمی
من پسر خون خدا مهدی ام



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :

من پسر خون خدا مهدی ام
طالب خون شهدا مهدی ام

مادر من مادر خون خداست
مادر من ائمه را مقتداست

مادر من ام ابیها بود
مادر من حضرت زهرا بود

مادر من بهشت احمد بود
روح دو پهلوی محمد بود

مادر من سیده الانبیاست
دائره المعارف کبریاست

مادر من اسوه صبر و رضاست
آینه پیمبر و مرتضاست

مادر من روح نماز شب است
حاصلی از تربیتش زینب است

مادر من حسین می پرورد
دامن پاک او حسن پرورد

مادر من دست ید الله بود
دست مگو هست ید الله بود

مادر من بود و نبود علیست
مادر من یاس کبود علیست

مادر من فدایی حیدر است
شاهد او ناله پشت در است

مادر من کیست امید علی
مادر اولین شهید علی

مادر من چو مرغ بی بال شد
مثل کتاب وحی پامال شد

حیف از ان نخل که بی برگ شد
اول زندگی جوان مرگ شد

حیف که ناموس خدا را زدند
مادر مظلومه ما را زدند

حیف از ان سینه که در خون نشست
حیف از ان دست که دشمن شکست






**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی