آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی جواد مقدم - نسب اندر در نسب غلامم

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

نسب اندر در نسب غلامم غلام این در

سر فرازه اسم قشنگت روی هر منبر

چقده برازندمه آقا لقب نوکر

به تو مدیونم عالیشاه به تو و زهرا

قطره قطره می باره اشکم که بشه دریا

یه بار حتی ندیده مثلت به خودشدنیا

وقتی که کرد الی روونم کردی

کم کم دیدم منو دیوونم کردی

باب الحسین قدم گذاشتم تا من

کم کم دیدم منو بی خونم کردی

آقام آقام آقام آقام حسین

 

لطفاً به ادامه مطلب بروید...

نسبا در نسب غلامم غلام این در

سر فرازه اسم قشنگت روی هر منبر

چقده برازندمه آقا لقب نوکر

به تو مدیونم عالیشاه به تو و زهرا

قطره قطره می باره اشکم که بشه دریا

یه بار حتی ندیده مثلت به خودشدنیا

وقتی که کرد الی روونم کردی

کم کم دیدم منو دیوونم کردی

باب الحسین قدم گذاشتم تا من

کم کم دیدم منو بی خونم کردی

آقام آقام آقام آقام حسین

 

امپراطور کرم و جود ابی عبدالله

همه یوسف و یونس و هم هود ابی عبدالله

توئی عادب و معبد و معبود ابی عبدالله

بذار سایت همیشه ارباب رو سرم باشه

کرببلا وقتی بیام که مادرم باشه

قرارمون یک شبه جمعه تو حرم باشه

چائی روضه ت بدجوری مستم کرد

پای علمت یه عمری پا بستم کرد

این نگاه رقیه خانوم بوده

بی کس بودم نوکر در بستم کرد

وقتی که کرد الی روونم کردی

کم کم دیدم منو دیوونم کردی

باب الحسین قدم گذاشتم تا من

کم کم دیدم منو بی خونم کردی

آقام آقام آقام آقام حسین

 

با تو وا شد مهر زبونم پسر حیدر

نذار دمی بی تو بمونم پسر حیدر

توئی که دادی آب و دونم پسر حیدر

دارم از تو ذکر لبمو یا اخ الزینب

دارم از تو تاب و تبمو یا اخ الزینب

دارم از تو هرچی که دارمو یا اخ الزینب

سائل شدم یا پادشاه عالم

ممنونتم که دادی پر و بالم

پائین پات بدم سرم رو روزی

شد حسرت دیرینه هرسالم

وقتی که کرد الی روونم کردی

کم کم دیدم منو دیوونم کردی

باب الحسین قدم گذاشتم تا من

کم کم دیدم منو بی خونم کردی

آقام آقام آقام آقام حسین

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۲)

  • محمد حسین
  • سلام خوبی؟ منم مثل تو تو بیان وبلاگ داشتم اما از سرعت کم و امکانات پایین پولی خسته شدم
    تو گوگل گشتم دنبال یه وبلاگدهی خوب که چشمم به بین بلاگ خرد از همه لحاظ امکاناتش بیشتر از بیان
    من که گفتم نصف عمرم هدر رفته تو بیان حالا دارم یه وبلاگ اختصاصی کار میکنم
    بیا اونجا منم وبلاگ دارم بهت کمک میکنم
    http://nex2tafrih.binblog.ir/
  • ارش محمدی
  • باسلام

     توجه

     اگرمیخواهید درامدی اسان وراحت داشته باشید باثبت نام در لینک زیر راه وروش دارمدزایی مطمئن را یادبگیرید

     فقط کافیست بعد از ثبت نام

     شماره موبایل وایمیل خودراتایید کنید

     حتی به وسیله واتس اپ وتلگرام میتوانید کسب درامد کنید

    http://www.anjammidam.com/r/94799788

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی