آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی



زمینه روضه ای حضرت رقیه
سید علی فالی
اومدی دیدنم بابا دیگه خستم از این دنیا


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :

اومدی دیدنم بابا دیگه خستم از این دنیا
می بینی افتادم از پا وای وای وای
دیگه از غصه ها سیرم ، تو خرابه زمین گیرم
یه گوشه تنها می میرم وای وای وای
بابا ، دخترت خیلی بی قراره
بابا ، درد غربت نداره چاره
بابا ، چشای من خسته و تاره
وای وای وای بابا حسین بابا حسین


هنوزه حال من زاره ، پای من آبله داره
امون ازگوش و گوشواره وای وای وای
دو سه روزه که گریونم ، به لبم اومده جونم
کبود و زخمیه گونم وای وای وای
بابا ، جای طنابه روی دستم
بابا ، گریه کردم با دست بسته م
بابا ، شبیه مادرت شکستم
بابا ، دخترت خیلی بی قراره
بابا ، درد غربت نداره چاره
بابا ، چشای من خسته و تاره
وای وای وای بابا حسین بابا حسین





**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی