آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

سید رضا نریمانی - همیشه روز و شبام دلگیرم

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۰۴ ب.ظ

شور فوق العاده مناجاتی امام حسین (ع)

سید رضا نریمانی

همیشه روز و شبام دلگیرم



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :

 

همیشه روز وشبام دلگیرم
توخودم من باخودم درگیرم
شده اوضاع دلم آشوب و
اگه کربلا نرم میمیرم
توخودت حالموکه میبینی
روبروم تو گریه ها میشینی
براکربلا یقین دارم که
توخودت بساطشو میچینی...

قسمتم اگر فراقه
میگم اینااتفاقه
میادآخریه روزی که منو از خودش بدونه

منواین همه صبوری
منواین فراق ودوری...
که میگیره به خدااین دلم هرروز یه بهونه

میکنم باز به تواصرار
میرسه کی دل به دلدار
بده یه کرببلاهنوز تا نوکرت جوونه

مرغ پربسته شدم
بخداخسته شدم2

مددی ثارالله




نیازی به گفتن دردام نیس
حتی این دلم دیگه باهام نیس
به همه مردم دنیا گفتم
کسی مهربونتراز آقام نیس
همه دارائی من این آهه
میرم هرطرف میشه بیراهه
راستی صحن داداش عباست رو
میدونی ندیدمش چند ماهه

چقده میدونی خستم
دلموصدبارشکستم
که یه جوری بشه که دل توروبدست بیارم

قاتلم بغض گلومه
دیگه بحث آبرومه
حتی یه اشک درست درمون روضه هم ندارم...

بذارآقافقط اینبار
برسم برای دیدار
میام واین دفعه جونم روپیشت گرو میذارم...


مرغ پربسته شدم
بخداخسته شدم2

مددی ثارالله...



شاید این قسمت و این تقدیره
گناهامه که به پام زنجیره
ولی حق بده حسین زهرا
بگه نوکراززمونه سیره
کی میگه موی سفیدم ارثه
نشونس اینا همش از غصه
یا بکش یا منو درمونم کن
دیگه غصه برا نوکر بسه

منوخنده های زوری
منواشک وآه ودوری
چراهیچ کاری واسه امام زمونمم نکردم...

آقامون غریب وتنهاس
شاید آواره ی صحراس
سیصدوسیزده نفرمیخواد کی گفته آخه مردم!؟...

هفته ها میره و اصلا
یادشم نمیکنم من
گفته تا تشنه ی اومدن نشید برنمیگردم...

بدم الحسین یاالله..
العجل بقیه الله...

العجل بقیه الله...

 




**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی