آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

شور روضه ای حضرت علی اکبر (ع)

حمید علیمی

حالا بازم دلم گرفت فضای کربلا رو غم گرفت

 

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :


حالا بازم دلم گرفت فضای کربلا رو غم گرفت

الهی خیر نبینه اونی که تو رو ازم گرفت

نرو نرو بابای پیرتو نذار تنها

نرو نرو به احترام مادرم زهرا

نرو نرو مگه نمی بینی دارن بهم میخندن

نرو نرو نمی بینی خودشونو آماده کردن

میان به غارت حرم

نرو علی اکبرم

نرو بلند بالای کربلا ، علی الدنیا بعدک العفا

علی الدنیا بعدک العفا

 

 

آروم آروم بخند بخند چشاتو رو بابات نبند نبند

صدای گریه هام اومد صدای خنده شد بلند

روی عبا تن تو با چه زحمتی چیدم

به هر طرف نگاه کردم و تو رو دیدم

حالا حالا عبا برای اعضای تنت کم اومد

پاشو بابا که عمه زینب جلو نامحرم اومد

ببین چه خاکی شد سرم

نرو علی اکبرم

نرو بلند بالای کربلا ، علی الدنیا بعدک العفا

علی الدنیا بعدک العفا

 

خواهرات چش به راهتن پاشو آتیش نزن به قلب من

پیش چشای من تو رو خدا تو دست و پا نزن

میریزه از تنت روی زمین خون تازه

رو پیکرت دیدم نداره زخمات اندازه

عصای من تو رو خدا نذار باباتو یکه و تنها

شدی شبیه مادرم علی بابا

شدی شبیه مادرم

میان به غارت حرم

نرو علی اکبرم

نرو بلند بالای کربلا ، علی الدنیا بعدک العفا

علی الدنیا بعدک العفا

**************************





**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی