آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

عباس طهماسب پور - وقتی به روضه ی تو قدم می ذارم

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ق.ظ

شور مناجاتی و احساسی امام حسین (ع)

عباس طهماسب پور

وقتی به روضه ی تو قدم می ذارم



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :


وقتی به روضه ی تو قدم میذارم
انگاری پام و توی حرم میذارم
تا که با چشم دلم تورو ببینم
چشم سرم رو بازم رو هم میذارم
من همین دوتا چشمای بسته ی تر می بینمت
بالأخره میشه روزی با چشمای سر می بینمت
آخرشی تویی که آفتابی و ذره رو هم می بینی

آخرش آقا تو نفس های آخر میبینمت
روزی که با سرِ از تن جدا محشر میبینمت
من میگم ارباب و تو هم میگی نوکر میبینمت
اون روزی که روزِ تنهائیمه از تنهایی درم بیار
وقتی تو رو با اباالفضل و با اکبر میبینمت
نازنینا ناز کن هر چی میخوای  آخه تو ناز کشیدن داری

اونقدر به کام ما شیرینی که بیشتر از عسل چشیدن داری

آخه من الهی قربونت برم  تو که اینقدر شنیدن داری

عالمی ندیده مجنون توأند   بمونه چقدر تو دیدن داری

تا وقت دیدارم یارم یارم
روزا رو میشمارم یارم یارم
به جز تو دلدارم یارم یارم
به کی دل بسپارم یارم یارم
حسین ای سالارم یارم یارم

 

 

اسم تو کی آقا از دهن میفته؟

هر جا که حرف تو باشه من میفته

تصویر کرببلا تو قاب هیئت

وقت دم و شور سینه زن میفته

از تو نمک داره سینه زنی که تو شور خونده حسین

از تو و نزدیکانته هر که ز دور خونده حسین

ای گل زهرا با ذکر تو بس که به کام ما عسله

انگاری هیئتی تو کندوی زنبور خونده حسین

این که تو یه اربابی معلومه   اینکه من یه نوکرم معلومه

تو نذار بگذره آب از سر من   کمکم کن تا سرم معلومه

پرچمت بالاست اونقدر که از   هر جای دنیا علم معلومه

از دم پنجره ی هیئتمون   ببینی حرم قشنگ معلومه

بی هیئت آواره م یارم یارم

بی روضه ت بیچارم یارم یارم

بی تربت بیمارم یارم یارم

حسین دوستت دارم یارم یارم

حسین ای سالارم یارم یارم





**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی