آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مهدی رعنایی - آرزومه تا آخر دنیا یا رقیه بگم

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۳۳ ب.ظ

شور ناب و دلنشین حضرت رقیه (س)

مهدی رعنایی

آرزومه تا آخر دنیا یا رقیه بگم


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :



آرزومه تا آخر دنیا یا رقیه بگم

تو شلوغی محشر کبری یا رقیه بگم

فارغ از غم و درد و گزندم

دل به عشق رقیه می بندم

چونکه نوکرم آبرومندم

یا رقیه مدد

روز و شبه منه هزار ساله که نغمه ی لب منه

رقیه دین و مذهب منه مال منه مال منه

ریحانه الحسین رقیه جان رقیه جان مدد

 

من به شوق زیارت بی بی زندگی می کنم

من خدا رو به عشق رقیه بندگی می کنم

فخرم اینه که خادمشم من

ناز نوکراشم می کشم من

کاش می شد سگ بی بی بشم من

یا رقیه مدد

ملیکه ی دلم در خونه ی تو یه عمره سائلم

اسیرتم منو نکن ولم نکن ولم نکن ولم

ریحانه الحسین رقیه جان رقیه جان مدد

 

منکرین وجود رقیه جاهلند به خدا

اهل حق نمی دونمشون چون باطلن به خدا

دشمناش همه هیزم نارن

رذل و پستن و مایه ی عارن

چون نشونه ی پاکی ندارن

یا رقیه مدد

شبیه فاطمه زینت شونه های شاه علقمه

دوستت دارم تو یه عالمه یه عالمه یه عالمه

ریحانه الحسین رقیه جان رقیه جان مدد

 




**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی