آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مهدی کمانی - نوکرم من به حرم پرم بده کبوترم من

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ق.ظ

شور زبانحال نوکران اهل بیت(ع)

مهدی کمانی

نوکرم من به حرم پرم بده کبوترم من


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :
 

 

نوکرم من

به حرم پرم بده کبوترم من

تا ابد غلام شاه بی سرم من

آره مجنون علی اکبرم من


نوکرم من

نوکر حلقه به گوش حیدرم من

توی روضه ها به عالمی سرم من


نوکرم من ، یا رقیه

شده صحبتم میون شور و گریه

لعن الله علی بنی امیه

دل من تحت حکومت رقیه

 

نوکرم من

تو امیری و فلک به زیر پاته

دل نوکرت همیشه مبتلاته

سر من فدای خاک کربلاته


نوکرم من ، عمه زینب

اسم پاک تو شده نوای هر لب

شده ذکر لب نوکر تو هر شب

کلنا عباسک مولاتی زینب


نوکرم من ، ای علمدار

شده ام مست و خراب کوی دلدار

شده ام کبوتر هوایی یار

مست و مجنون ابالفضل علمدار


خاک پاتم  ، مبتلاتم

من گدای دوره گرد روضه هاتم

عاشق تلاطم سینه زناتم

سگ پاسبون دور خیمه هاتم. .

بی قرارم ، ای قرارم ،  ای بهارم ، شهریارم، اعتبارم ، ای قرارم
شب های عرض ادب را دوست دارم

گل هاشمی نسب را دوست دارم

من عقیله العرب را دوست دارم

 

بی قرارم ، ای قرارم، شهریارم ، اعتبارم ، ای قرارم ، ای بهارم
هروله به شور و شین را دوست دارم

نوکری برا حسین را دوست دارم

خیلی بین الحرمین را دوست دارم

 





**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی