آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

محمدرضا بذری - من نوکر توام ارباب ارباب

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۰۸ ب.ظ

تک ایستاده مناجاتی و قتلگاهی

محمدرضا بذری

من نوکر توام ارباب ارباب



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :


من نوکر توام ارباب ارباب
این دل سپرده را دریاب دریاب
دیدم به اشک و آه هرشب هرشب
شیش گوشه ی تو را در خواب  درخواب
شاهه کرم  صاحب حرم  من مبتلای تو
شد فاصله   سهم من از   کرببلای تو
پیراهن از داغ  غمه   روضه دریده ام
آن پیروهن شد  پرچم گنبد طلای تو
حسین صاحب سفینه النجاه
(نوح و علی المحروم من الماء الفرات)



مستم ز بوی تو ارباب ارباب
در جستجوی تو  ارباب ارباب
محشر درخشد از برق نوره
زیر گلوی تو ارباب ارباب
هر نوکری  که سائل  هرروز این در است
رزقش تمام  با احترام  در نزد مادراست
حق دارد  از بابای من   ارثیه میبرد
عبد حسین  در نزد من   مثل برادرست
 پیچیده این نوا میون هیئات
(نوح و علی المحروم من الماء الفرات)



می سوزد از عطش دل ها دل ها 
در آن حرارت صحرا صحرا
در خون مرمل است ارباب ارباب
می گرید از غمش زهرا زهرا
کشتی شکست در هجمه ی طوفان کربلا
گشته فرات برما حرام سلطان کربلا
شاه غریب  جسم الصلیب  تنها و بی حبیب
در خاک و خون   افتاده در   میدان کربلا
شکست قامت همه مخدرات
(نوح و علی المحروم من الماء الفرات)





**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی