آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مهدی مختاری - یکه تاز عرصه میدان علی

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۳۵ ق.ظ

واحد حماسی و دلنشین امیرالمومنین(ع)

مهدی مختاری

یکه تاز عرصه میدان علی

 


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :



 

یکه تاز عرصه ی میدان علی یاعلی
تیغ تو طوفانی و بران علی یاعلی
عمریه هستم سر این خوان علی یاعلی
خادم تو یوسف کنعان علی یاعلی
ماهمیشه زیر این پرچم گدایان تواییم   قوم و خویش و هم قبیله های سلمان توایم
از ازل مست و اسیر تاب مژگان توایم       هرکجا باشیم و هستیم ما مسلمان توایم
حیدر حیدر تویی تو مولای من
حیدر حیدر چراغ شبهای من
حیدر حیدر هرجا میگم تو هستی آقای من

حیدر حیدر علی علی یاعلی

 


اعتبار قل هو الله احد  یاعلی
امتداد نور الله الصمد  یاعلی
با دو دستش کرده در زیر لحد  یاعلی
صدهزاران مرحب و صد عبدود یاعلی
باء بسم الله رحمان رحیمی یاعلی         تو دعای یاعلی و یاعظیمی یاعلی
سوره ی حمدی صراط المستقیمی یاعلی  تو بزرگ یازده مرد کریمی یاعلی
حیدر حیدر همه تمنای من
حیدر حیدر  تویی مسیحای من
حیدر حیدر هرجا میگم تو هستی آقای من
حیدر حیدر علی علی یاعلی



کل جنت مست لبخندت علی  یاعلی
نام زهرا نقش سربندت علی  یاعلی
نغمه ی ما ذکر ما ادراک ما  یاعلی
آفرین بر آفرینندت علی  یاعلی
کاف و هاء و یاء و سین و نور و الرحمن علی آیت الکرسی و یاسین، سوره ی انسان علی
ای امیرالمومنینِ الذین آمنوا                  نقطه نقطه خط به خطِ مصحف قرآن علی
حیدر حیدر ذکر طپش های من
حیدر حیدر  تو حرمت جای من
حیدر حیدر هرجا میگم تو هستی آقای من
حیدر حیدر علی علی یاعلی



 


**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی