آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

محمود کریمی - زهر هلاهل قسمت من شد

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۳۴ ق.ظ

زمینه روضه ای امام حسن (ع) و حضرت زهرا (س)

محمود کریمی

زهر هلاهل قسمت من شد


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :


زهر هلاهل قسمت من شد

مرحم درد و غربت من شد

 بعد یه عمری نوبت من شد

از یادش میلرزه تنم

خونه دل ریخت از دهنم

مادر گفت عشقم حسنم

اشکاتو پاک کن بریم به خونه

تا زنده هستم کسی ندونه

بین من و تو قصه سیلی بمونه



قصه کوچه قصه جنگه

قصه باره و شیشه وسنگه

میدون اون  جنگ کوچه تنگه

خون میریخت انگار رو پرم

شد آوار دیوار رو سرم

مادر گفت زار زار پسرم

اینا که بستن راه منو تو

رسوا میشن با آه منو تو

با انتقام سخت خونخواه منو تو

اشکاتو پاک کن بریم به خونه

تا زنده هستم کسی ندونه

بین من و تو قصه سیلی بمونه



مادر به من گفت سر خدارو

قصه ما تا آخر کارو

قصه سرخه کرب و بلا

مثل من میسوزه حسین

مادر گفت از روز حسین

از روز جانسوز حسین

کرب و بلا شد روز و شب من

وقف حسینم  شد زینب من

جونم فدات برادر تشنه لب من






**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی