آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

ایمان کیوانی - مدافعان حرم امن این مکتبیم

پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸ ق.ظ

شور حضرت زینب (س) و مدافعان حرم

ایمان کیوانی

مدافعان حرم امن این مکتبیم




[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :



مدافعان حرم امن این مکتبیم  شاکر این لطف و عنایت و این منصبیم
نسل به نسلم علوی همگی غیرتی   ما همه از اهالی سیده زینبیم

بانوی کرم زینب تاج بر سرم زینب 
مادر پدرم فدای سنگ فرش حرم زینب
اسطوره تقوایی شک ندارم آقایی
تو مرجع تقلید تموم سینه زن هایی
عقیله العرب جان زینب


فدائیان زینب و مرقد زینبیم   فاتح زینبیه با مدد زینبیم
اصالتا حسینی و حسنی مسلکیم  ما همه از اهالی سیده زینبیم

سر نذر سر زینب نذر معجر زینب
مادر پدرم فدای مادر پدر زینب
لیلایی و مجنونم خیلی به تو مدیونم
من خاک کف پای قدوم زینب می مونم
عقیله العرب جان زینب

هر تپش دلم بود ذکر جان رقیه   صدای نبض من حسین ضربان رقیه
ستاره دمشقی و یادگار زینب  حسین کشتی نجات بادبان رقیه

این دل پر فریاده آزاده ام آزاده
من برای سر دادنم آماده ام آماده
پرچم تو در دستم من عهد جنون بستم
من زینبی و حسینی و رقیه ای هستم
عقیله العرب جان زینب





**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی