آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

موزیک ویدئوی زیبای حضرت ابوالفضل (ع)

حاج محمود کریمی

اگه بره سرم رو نیزه ها فدا سر تموم بچه ها

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

 

فایل تصویری :

 

 

align="center">

 

 

 

 
متن مداحی :
 
 

اگه بره سرم رو نیزه ها،فدای سر تمام بچه ها

پاشو برو عزیز برادارم،کسی نره به سمت خیمه ها

از غصه آب شدم خونه خراب شدم

شرمنده زینب و روی رباب شدم

مادر اومده بالا سرم غرق خون شده پا تا سرم

محشری شده برا سرم ای برادرم…

اگه بره سرم رو نیزه ها،فدای سر تمام بچه ها

پاشو برو عزیز برادارم،کسی نره به سمت خیمه ها

غوغای حمله ی دشمن به گوش میاد

جداشده دستمو خونم به جوش میاد

دوره میکنن منو تو رو جان مادرت پاشو برو

جای من بگیر جلوی این سیل لشگرو

برو داداش قد کمون من دیگه تو میمونی بدون من

داره می باره بارون از چشات روی چشای غرق خون من

اگه بره سرم رو نیزه ها،فدای سر تمام بچه ها

پاشو برو عزیز برادارم،کسی نره به سمت خیمه ها

تنها هستی من بیتاب و مضطرم چجوری تنها بری از میدون تا حرم

داغ غربتت رو جیگرم تنها میمونی اگه برم

پیش من نمون برو حرم ای برادرم….

دیگه چیزی نمونده یا اخا که عالمی رو بیقرار کنی

دیگه کسی نمونده پیش تو آخه یه نفری میخوای چیکار کنی

اگه بره سرم رو نیزه ها،فدای سر تمام بچه ها

پاشو برو عزیز برادارم،کسی نره به سمت خیمه ها



 

 

 

**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**

 

 

 

 

 


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی