آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مهدی اکبری - خستم همون گدای دل شکستم

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۲۲ ب.ظ

شور امام حسین (ع)
مهدی اکبری
خستم همون گدای دل شکستم


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

متن مداحی :

خستم

همون گدای دل شکستم

که هردفعه چشامو بستم

خودم رو دیدم آقا روبه روی گنبد طلا

خستم

تو کنج عزلتم نشستم

چی میشه که بگیری دستم

باشم آقا منم تو جمع زائرای کربلا

 

قبوله نوکره بدی برات

بودم ولی تو که آقا جون

نمیزاری که نا امید برم

از اینجا با چشای گریون

با دست خالی اومدم آقا

خودت میدونی گیره کارم

برام یه کاری کن حسین

 

چرا آقا تو نوکرات همش

فقط منم که جا میمونم

همه میان حرم ولی باید

که از جدایی ها بخونم

داره میریزه آبروم همه

بهم میگن حرم نرفته

برام یه کاری کن حسین

 

حسین وای

 

 

یارم

تویی که دادی اعتبارم

تورو دارم غمی ندارم

مگه میشه دلم بلرزه تا کنارمی حسین

جونم

اگه یه عمریه دیوونم

تویی تو علت جنونم

فقط تویی که شاه قلب بیقرارمی حسین

 

منو جدایی از شما آقا

مثه یک کابوسه محاله

رو پیشونیم نوشته اسم من

سگ رقیه ی سه ساله

این افتخارمه که نوکرم

همه اینو میدونن آقا

غلام عمه زینبم

 

تویی همون که زیر دینتم

منو تموم خونوادم

برات تو سینه میزنم حسین

تا جایی که میاد به یادم

حالا بزرگ شدم تو روضه ها

خدارو شاکرم از اینکه

غلام عمه زینبم

 

حسین وای





فایل صوتی :








**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی