آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حسین طاهری - دل من تنها نشستی دل من آروم نداری

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۰۴ ب.ظ

شور مناجاتی امام حسین (ع)

حسین طاهری

دل من تنها نشستی دل من آروم نداری

 

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 
متن مداحی :


دل من تنها نشستی دل من آروم نداری

دل من جاموندی انگار دل من باز بیقراری

کبوتر شکسته پر ، بازم جا مونده

از حرمت دم سحر بازم جامونده

میره به نیابت ، از مدافع حرم

برای زیارت ، این دوتا چش ترم

فرمودی که یا بن الشبیب فابک علی الحسین الغریب

ای روضه دار کربلا سلطان علی موسی الرضا

 

 

تو دلم آشوبه آقا ، نکنه زنده نمونم

آرزوم اینه محرم ، براتو روضه بخونم

الهی تا محرمت زنده بمونم

شعرای محتشم بشه ورد زبونم

آروم آروم آروم بوی ماتمت میاد

آروم آروم آروم باز محرمت میاد

محتاجم به این روضه امضا کن برم کربلا

(اجننی حب الحسین اجننی حب الحسین اجننی حب الحسین)




فایل صوتی :








**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی