آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

عباس طهماسب پور - این دلم مجنونه تا تو لیلایی

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۱۴ ب.ظ

واحد حماسی امام حسین (ع)

عباس طهماسب پور

این دلم مجنونه تا تو لیلایی



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 
متن مداحی :



این دلم مجنونه تا تو لیلایی

نوکری از بنده از تو آقایی

همیشه کنار تو راحته خیالم آقا

همیشه به این عشق و عاشقی میبالم آقا

همین سینه ی کبودم شده مدالم آقا

تو شب ظلمت ماهم حسینه

همه جا میگم شاهم حسینه

(سالار زینب )

 

این دلم این شب ها میشه احساسی

من تو رو دوست دارم حضرت عباسی

هوای حرم هوای جنون هوای مستی

شده اسم زیبای تو حسین بنای مستی

میره کربلا دلم تو همین شبای مستی

ذکر رو لبها همینه هر شب

انت فی قلبی سالار زینب

(سالار زینب )

 

سایتون همیشه رو سرم بوده

خاطرات خوبم تو حرم بوده

من از روز اول دلو زدم به نامت آقا

یه عمری که شدم شیفته ی مرامت آقا

شدم از دعای ام البنین غلامت آقا

رو همه دنیا چشمامو بستم

من فقط عبد رقیه ات هستم

(سالار زینب)





فایل صوتی :








**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی