آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حسین طاهری - من از تو دل نمی کنم حتی اگه سرم بره

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۱۳ ب.ظ

شور ناب مدافعان حرم

حسین طاهری

من از تو دل نمی کنم حتی اگه سرم بره


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 
متن مداحی :

من از تو دل نمیکنم حتی اگه سرم بره

نمیزارم که دشمنت به سمت این حرم بره
تویی که لیلایی ما مجنونیم پای دفاع از حرمت میمونیم
اگه بیان به کربلا ای اقا نماز صبح تو بقیع میخونیم
منتظر اذن جهادم من تمام خانوادم میایم برای سر سپردن
همیشه پا رکابت هستم منتظر جوابت هستم ارزومه برا تو مردن

لک لبیک اباعبدالله          لک لبیک اباعبدالله

مدافعین حرمت یه لشکر سینه زنه
هر کی که خیال بد کنه قبر خودش رو میکنه
 کی گفته حرفم از روی احساسه
کیه تو دنیا شیعه رو نشناسه
ما که سیاهی لشکریم اقا جون
مدافع حرم خود عباسه
دعا کن عاقبت بخیر شم کاشکی منم مثل زهیر شم جونم رو پای تو ببازم
دشمن تو اینو بدونه اگه میخواد زنده بمونه باید که رد شه  از جنازم

لک لبیک اباعبدالله          لک لبیک اباعبدالله

اگر که دشمن علی به فکر فتح نجفه
چیزی نگو که خودش با حیدر طرفه
ببین تو هیئتا پر از سربازه
ببین رو لبامون این آوازه
همین روزاس که تو مدینه شیعه

برا امام حسن حرم میسازه
از احدی ترسی ندارم شده شهادت افتخارم وقتی که اربابم حسینه
شده سپاهت به صف آقا یه لشکرت جون به کف آقا تو سامرا و کاظمینه

لک لبیک اباعبدالله          لک لبیک اباعبدالله





فایل صوتی :








**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 



نظرات  (۱)

همین روزاس که شیعه 
باید بشه:
همین روزاس که تو مدینه شیعه 
پاسخ:
سلام به شما
ممنون بابت تذکرتون
تصحیح شد
کربلا نصیبتون + شهادت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی