آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حسین طاهری - کجایی مادرم تو لحظه های آخرم

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۱۹ ب.ظ

شور شهادت امام موسی کاظم (ع)

حسین طاهری

کجایی مادرم تو لحظه های آخرم



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 
متن مداحی :


کجایی مادرم تو لحظه های آخرم

در انتظارتم که برسی بالا سرم

بیا بیا ببین این نفسای خستمو

میون این قفس بال و پر شکستمو

رسیده آسمون صدای ناله های من

خلصنی یا رب دعای این شبای من

برس به داد من خدا خدا خدای من

 غریب آقام آقام غریب آقام آقام آقام

 

حالا بیا ببین چیزی نمونده از تنم

زنجیر و سلسله به دست و پا وگردنم

از تازیونۀ یه ظالم یهودیه

که روی پیکرم نشونه کبودیه

میخنده دشمنم به اشک چشمای ترم

از طعنه هاش داره میسوزه قلب مضطرم

دلم آتیش گرفت از ناسزا به مادرم

 غریب آقام آقام غریب آقام آقام آقام

 

به یاد کربلا دوباره نیمه جون شدم

برا غم حسین دوباره روضه خون شدم

بین دو نهر آب با لب تشنه وای من

میون قتلگاه به زیر دشنه وای من

بریدن از قفا سر غریب مادرو

به زیر مرکبا تن عزیز حیدرو

سرش به نیزه رفت جلو چشای خواهرو

 حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام




فایل صوتی :








**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی