آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

شور مناجاتی امام حسین (ع)

مهدی اکبری

میون تلاطم سینه زنی بازم اسمت رو لبم گل می کنه


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 
متن مداحی 



متن مداحی 


[منبع : پایگاه مذهبی آوای سوز]

میون تلاطم سینه زنی بازم اسمت رو لبم گل می کنه

انگاری زنگار قلبم پاک میشه تا دلم میل توسل می کنه

دستمو ول نمی کنی اگه بازم مثه گذشته با تو بد تا می کنم

تا عاقبت بخیر بشم خودمو آخرش تو قلب مادرت جا می کنم

به چی دلم رو خوش کنم با نماز قضا شدم می لرزه عرش کبریا

حالمو بد تر می کنه این خم و راست شدن که عمدتاً داره بوی ریا

ممنونم که منو محل می دی وقتی می بینی حالمو

ممنونم که دست خودت بدن پرونده اعمالمو

ممنونم که آقا بهم بدی روزی اشک سالمو

با قلب زارم دوسِت دارم



با هزار و یک بدی باز اومدم دوباره به ساحتت رو بزنم

از ته دلم می خوام زیر علم نعره ضامن آهو بزنم

اگه نرفتی کربلا خوبه همین قدم اگه یه شب ببینی خوابشو

درستش اینه ریزه خور از طرف امام رضا سلام بده اربابشو

از حرم امام رضا کفتر سینه تو روونه کن تو اون صحن و سرا

ببینمت کرببلا عرفه یا که عاشورا یا اربعین پایین پا

مدیونم به اشکای مادرم روزایی که شیرم می داد

مدیونم به دعاهای بابام تا که بشه روزیم زیاد

مدیونم به سینه زنی و گریه هام دم باب الجواد

با قلب زارم دوست دارم



دل دیوونه ای که تو سینمه داره رسوای زمونم می کنه

روز و شب فقط می گه کرببلا داره بد جوری دیوونم می کنه

شبایی که دلتنگتم می شینم و به عکس کربلای تو زل می زنم

از تو دل حسینیه تا خود بین الحرمین تو آقا پل می زنم

چجوری آرومش کنم دلی رو که با عکس گنبد تو هق هق می کنه

چجوری آرومش کنم دلی رو که اگه زیارتت نیاد دق می کنه

آرومم کن نذار گریه کنم تو حسرت کرببلا

آرومم کن نذار گریه م بگیره وقتی میرن زائرا

آرومم کن تو رو خدا تو رو خدا تو رو خدا آقا

با قلب زارم دوستت دارم




 



فایل صوتی :


 






**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی