آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

امیر کرمانشاهی - آسمون داره برای من گریه می کنه

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۰۵ ب.ظ

شور روضه ای حضرت رقیه (س)

امیر کرمانشاهی

آسمون داره برای من گریه می کنه


{لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه کنید}


متن مداحی:


آسمون داره برای من گریه میکنه

پا به پای گریه های من گریه میکنه

چشم من دیگه بعیده که وا بشه بابا

عمه زینبم به جای من گریه میکنه

گوش من و داد ، موی من و باد

از نفس افتاد دیگه رقیه

روی منو چنگ، سر من و سنگ

آخ شده دلتنگ دیگه رقیه

دستام سوخت بابا پاهام سوخت بابا

از بس گریه کردم پلکام سوخت بابا



پا برهنه جا میمونم و پشت مرکبام

باورم نمیشه روی نیزه ست سر بابام

من رو خاک ویرونه که خوابم نمیبره

شد صدای تازیونه لالایی شبام

دلش میگیره که پیر پیره

باید بمیره دیگه رقیه

نداره معجر روزای اخر

شده کبوتر دیگه رقیه

شبهای تارم گریه شد کارم

با برده فروشا توی بازارم



دونه دونه ابله ی پاهام و میشمرم

گریه میکنم میسوزمو غصه میخورم

جای دستاشونو میبینی روی صورتم

چای چکمه هاشونو ببین روی چادرم

قدش خمیده موهاش سفیده

نفس بریده دیگه رقیه

منو یه نامرد از مو بلند کرد

اخ داره سر درد دیگه رقیه

خون شد قلبم تا بسته شد دست ها

رفتیم با چه وضعی تو بزم مست ها



فایل صوتی:







***چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید***

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی