آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج رضا بذری - به دور گردنم همیشه شال نوکری

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ق.ظ

به دور گردنم همیشه شال نوکری

به عالمی می ارزه مدال نوکری

به تخت پادشاهی هم نمیدم عزتی

که شد حوالمم همین قبال نوکری

ولی که نوکری فقط به اشک و گریه نیست

به یک محرم و صفر شبای تکیه نیست

اگه زدن تو صورتت هم از حسین بگو

مگه که مقتدای ما بی بی رقیه نیست

امیری حسین و نعم الامیر


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

به دور گردنم همیشه شال نوکری

به عالمی می ارزه مدال نوکری

به تخت پادشاهی هم نمیدم عزتی

که شد حوالمم همین قبال نوکری

ولی که نوکری فقط به اشک و گریه نیست

به یک محرم و صفر شبای تکیه نیست

اگه زدن تو صورتت هم از حسین بگو

مگه که مقتدای ما بی بی رقیه نیست

امیری حسین و نعم الامیر


مسیر کربلاته از مسیر روضه ها

یه عمریه که من شدم اسیر روضه ها

تو روضه هرکی جون بده شهید حساب میشه

خدا کنه که جونمو بگیر روضه ها

نذار مسیرم از مسیر تو جدا بشه

بذار دوباره پای من به روضه وا بشه

پیاده میزنم به جاده های عاشقی

به جاده ای که منتهی به کربلا بشه

امیر حسین و نعم الامیر


هوای این روزای من هوای سنگره

یه حسی روحمو تا زینبیه میبره

تا کی باید بشینمو خدا خدا کنم

به عکس صورت شهیدامون نگاه کنم

حالا که من نبودم اون روزا تو کربلا

بی بی بذار بیام بشم برای تو فدا

درسته که من آدم بدی شدم ولی

هنوز یه غیرتی دارم رو دختر علی

باید برای اینکه جونمو فدا کنم

به حضرت علی اکبر اقتدا کنم

امیری حسین و نعم الامیر


تو کوچه های زندگیم غریب و در به در

پی شهادتم منه شکسته بال و پر

اگر چه بی لیاقتم ولی به روم نیار

بیا و مادری کن و به من محل بذار

دلم هلاکه یک نگاهه مادرانته

تویی که یاحسین قشنگترین ترانته

بدون زینبیه من نفس نمیکشم

تا زنده ام از عشق بی بی دست نمیکشم

امیری حسین و نعم الامیر


تو رو به جون مادرت آقا دیگه بیا

نذار بازم به پا بشه غروب کربلا

همون یه کربلا برای عمه جان بسه

نذار بگن حریم زینبیه بی کسه

امیری حسین و نعم الامیر

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۲)

دمتون گرم عالیه
پاسخ:
سلام آقا سینای عزیز
ممنون بابت انرژی مثبت
زنده باشین
بازم به ما سر بزنید
  • سربازکوچولو ...
  • خیلی خوب بود ممنون. اجرتون باحضرت ارباب.‌
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام ممنونم التماس دعای زیاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی