آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج رضا بذری - پدر نگاه نکن به قتلگاه محسنم

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ب.ظ

پدر نگاه نکن به قتلگاه محسنم

همش میگی مگه چی بود گناه محسنم

به قلب زار من بده بسوزه دق کنه

به ذوالفقار من بده یه روزه دق کنه

داری میری سفر دعا کنم ز پر برات

میدونم این جدایی میشه درد سر برات

میری ولی برا دلی که میشه تنگه تو

دوخط نوشتی یادگاری روی در برام

نوشتی روی در که بچه هام فدای تو

الهی من فدای اشک بچه های تو

تو رو به جون من کنار من بمون

قرار قلب بی قرار من بمون


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

پدر نگاه نکن به قتلگاه محسنم

همش میگی مگه چی بود گناه محسنم

به قلب زار من بده بسوزه دق کنه

به ذوالفقار من بده یه روزه دق کنه

داری میری سفر دعا کنم ز پر برات

میدونم این جدایی میشه درد سر برات

میری ولی برا دلی که میشه تنگه تو

دوخط نوشتی یادگاری روی در برام

نوشتی روی در که بچه هام فدای تو

الهی من فدای اشک بچه های تو

تو رو به جون من کنار من بمون

قرار قلب بی قرار من بمون

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۱)

سلام گلم چطوری؟ مطالبت عالی بنظرم وقتتو تو بیان هدر نکن حیف بعدن پشیمون میشی
بین بلاگ امکاناتش خیلی بیشتره میتونی یه سایت آینده دار اختصاصی بزنی از سایت هم کسب درامد کنی
راستی من انتقال دادم سر بزن
http://www.salan.binblog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی