آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

زائر توأم و با حرم تو مأنوسم

خدا رو شاکرم که دادی اذن پابوسم

از کرم شماست حال دعا داریم

از کرم شماست کرببلا داریم

از کرم شماست دار و ندار ما

خدا رو شکر که ما امام رضا داریم

خدا نگیره این حال رو هوا رو

خدا نگیره این عشق و صفا رو

خدا نگیره این زیارت امام رضا رو

 

لطفاً به ادامه مطلب بروید...

زائر توأم و با حرم تو مأنوسم

خدا رو شاکرم که دادی اذن پابوسم

از کرم شماست حال دعا داریم

از کرم شماست کرببلا داریم

از کرم شماست دار و ندار ما

خدا رو شکر که ما امام رضا داریم

خدا نگیره این حال رو هوا رو

خدا نگیره این عشق و صفا رو

خدا نگیره این زیارت امام رضا رو

 

الهی که چراغ روضه هات روشن باشه

زیر پرچم تو یه دنیا سینه زن باشه

دیگه بوی تو رو هرکی دوست داره

با تو خوشبختم و بی تو یه آواره

سینه هات یکی از یکی آقاتر

خدا نوکراتو برات نگه دار

خدا نگه داره گریه کناتو

خدا نگه داره سینه زناتو

خدا نگه داره زائرای کرببلاتو

 

میدونی که من از عالم و ادم دل گیرم

نیام امسالم آقا حرمت من می میرم

عاقبت جونمو پای علم میدم

دوباره اومدم تو رو قسم میدم

شبا خوب می بینم که یه شب جمعه

یه سلام به شما دم حرم میدم

آره دوست دارم این شال عزاتو

آره دوست دارم این پیرهن سیاتو

آره دوست دارم این حال خوش محرماتو

 

منو یادت نره لحظه آخر اربابم

آخه هرچی باشم اسممه نوکر اربابم

نفس آخرم تو رو که می بینم

نشونیه منه کبودی سینم

میدونی که ازت یه خواهشی دارم

کنارم باش آقا موقع تلقینم

منو یادت نره بی کس و کارم

میشه پرچم تو سنگ مزارم

جای شهادته اسم تو رو تنها میارم