آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

همش دلم میگیره برا حرم شب جمعه بیشتر

دلم میخواد یه بار به کربلا برم شب جمعه بیشتر

میگن که زائرا میان به کربلا شب جمعه بیشتر

میگن که مادرت میریزه اشک برات شب جمعه بیشتر

اصلا شبای تحت قبه حالیه

اونجا باشم نرم چیز محالیه

اصلا همین ضریح قشنگه عالیه

جای من و شما پائین پا خالیه

اللهم الرزقنا زیارت الحسین

 

لطفاً به ادامه مطلب بروید...

همش دلم میگیره برا حرم شب جمعه بیشتر

دلم میخواد یه بار به کربلا برم شب جمعه بیشتر

میگن که زائرا میان به کربلا شب جمعه بیشتر

میگن که مادرت میریزه اشک برات شب جمعه بیشتر

اصلا شبای تحت قبه حالیه

اونجا باشم نرم چیز محالیه

اصلا همین ضریح قشنگه عالیه

جای من و شما پائین پا خالیه

اللهم الرزقنا زیارت الحسین

اللهم الرزقنا شفاعة الحسین

 

همیشه توی زندگی کنارمی تو قیامت بیشتر

تو دنیا خیلی احتیاج به تو دارم تو قیامت بیشتر

الهی سایتون نشه کم از سرم چقده میخوامت

میدونی تو لحظه های آخرم چقده میخوامت

دلم فقط خوشه به این که نوکرم

که عمریه فقط گدای این درم

دلم خوشه که اسمتونو میبرم

که مادر شماست همیشه مادرم

اللهم الرزقنا زیارت الحسین

اللهم الرزقنا شفاعة الحسین