آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

سبک های ویژه فاطمیه (پست موقت و ثابت وبلاگ)

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۳۳ ب.ظ

سبک های ویژه فاطمیه در این وبلاگ

به روز رسانی می شود...


جواد مقدم - چشای بسته مادر ، دل شکسته ی مادر
محمدرضا بذری - ظرف سه ماهه تا شدی زهرا

محمد رضا بذری - ازم چراغ چشم ترم رو گرفتن
مهدی رسولی - یا فاطمه ، ای اسوه ی آزادگی
حاج محمد طاهری - اشک منو نگا کن ، بسه دیگه حیا کن
روح الله بهمنی - وای الهی که بمیره حیدر
سید مجید بنی فاطمه - از سر سفره ی مادر پا گرفتم
سید مهدی حسینی - آیا اجازه می دهی گویم تو را مادر؟
مهدی رسولی - می خوام بگم یه روضه از قصه تلخ روزگار
حسین طاهری - نمی ره روضه تو از یادم
حاج مجید بنی فاطمه - مادر فدای قبر بی نشانت
کربلایی حسین طاهری - قسم به سایه روی سرم که فاطمه باشه
حاج مهدی رعنایی - مهر تو مستدامه نوکریت از خدامه
حاج مهدی اکبری - سائلم دامنتو میگیرم
حاج حسین سیب سرخی - زهرا تو را قسم به دیده تر
کربلایی حسین طاهری - به مقام قرب سلمان به صداقت ابوذر
حاج میثم مطیعی - دل غرق خونه بهار من رنگش چرا رنگ خزونه
حاج محمود کریمی - به جای اشک میچکه خون از چشام
حاج میثم مطیعی - شب جدای بغضی که با دیدن زخم تو شکفته
کربلایی حمید علیمی - آسمون تاریکه کوچمون باریکه
کربلایی حمید علیمی - چرا گریه میکنی پسر عمو
حاج احمد واعظی - همه زندگی من عشق حضرت زهراست
کربلایی جواد مقدم - مینویسم حیدر همه میگن بابا
حاج محمدرضا طاهری - روحم از تنم داره بیرون میره
حاج محمود کریمی - سرو قد من را داغ تو خم کرده
حاج مجید بنی فاطمه - دلم خون شده پریشون شده
کربلایی محمد علی بخشی - دل مجنون داریم حال پریشون داریم
کربلایی محمدحسین حدادیان - مینویسم حیدر همه میگن بابا
حاج رضا بذری - تو دلبرو من مظهرو
حاج رضا بذری - حلقت کون و مکان آفرینش جهان شد برای زهرا
کربلایی محمدحسین پویانفر - من خیلی مدیون وفای توأم
حاج مجتبی رمضانی - بین در و دیوار و مردم چه تفاهم بود
کربلایی محمدحسین حدادیان - میسوزم دلم پر از غمه
کربلایی حمید علیمی - میخوایی از کنارم بری
حاج مجتبی رمضانی - علی هو الباطن و هم هو الظاهری
حاج مهدی اکبری - باید قبول کنم که دیگه میری و
حاج مهدی میرداماد - حال من بده درد دارم ولی
حاج محمود کریمی - شب غمم سر نشد که نشد
کربلایی میلاد ایزدیار - فاطمیه شد قرار عاشقا
کربلایی مجتبی رمضانی - خدا کند که زنی ناگهان زمین نخورد
حاج رضا بذری - همیشه قبر تو میون سینه منه
حاج محمد کمیل - پشت در بی سپر در خطر یه مادر
حاج رضا بذری - پدر نگاه نکن به قتلگاه محسنم
حسین طاهری - فدایی حیدرم مست می کوثرم
حاج محمود کریمی - چند روزی بیشتر این خانه مادر دار نیست
سید مهدی حسینی - شکر می گویم خدا را خلقتم زهرایی است
سعید حمیدیان فر - با شور مشتاقی همه می خونیم آیه ی نور
علی خرمی - مگه یادم میره شبای غربت
امیر عباسی - ای خورشید شرف و بانوی مهر و وفا
حاج محمود کریمی - چرا هوا زمستونیه ، دیوار خونمون خونیه
سید رضا نریمانی - تو قرار منی زهرا کس و کار منی مهدی رسولی - شیرین ترین زیباترین روزای عمرم با تو بود
مهدی رسولی - بگو کی سوزونده درب وبا آتیش مشعل
مهدی رسولی - نفس نفس نزن تو رو به روی من
حاج محمود کریمی - تو تو بستری دلگیرم شبای آخری دلسیرم
محمد رضا بذری - مادر حسن مادر حسین نرو ای ماه مهربونم
میرزای محمدی - رنگ پاییز به دیوار بهاری افتاد
حاج منصور ارضی - نور پگاه احمد مختار ، فاطمه ست
حاج محمود کریمی - بسم الله النور ، بسم الله النور النور
حاج محمود کریمی - حالم از تو چه پنهون مثل حال خزونه
حاج منصور ارضی - ای حضرت حوریه ای روح معانی
حاج محمود کریمی - باغبونی خسته لاله در خون نشسته
حاج منصور ارضی - نزد خالق هر کسی باشد فرودش بیشتر
حاج محمود کریمی - خوابم بیدارم کن، از عشق سرشارم کن حبیب عبداللهی - خدایا شکر اینکه مادر دارم
حاج محمود کریمی - نه تو حرف می زنی نه حسین نه حسن
حاج حیدر خمسه - عجب روزی بود خدا برا کافر نخواد
محمد حسین پویانفر - جونم به فدای حسنت یا حضرت زهرا(س)
نریمان پناهی - ای داد بیداد از غصه فریاد
حسین طاهری - مادر مادر مادر شبی دیگر به کنار من جان بر لب باش
سید رضا نریمانی - توی‌این حال‌و روز سختی،فاطمه‌جانم نرو
سید رضا نریمانی - منو دریاب تشنمه به کرمت محتاجم
سید رضا نریمانی - میدونی که غم تو رو می خوام
سید مجید بنی فاطمه - بی تاب بی تابم از عشق مولا
رضا شیخی - گل یاس جوون من همسر مهربون من







به روز رسانی می شود...





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی